2015. március 28., szombat

Grecsó Krisztián: Pont oda

ez másik ruhatár magának nem lehet
ebből a lencséből a te fiad nem ehet
ennek a húsnak ha szaglik is nincs szaga
sötét van ne mozdulj pilled az éjszaka
az idő részeges idegen szíve van
rend kéne rend kéne rend kéne béke van
befordul hátul a nem láttam nézz oda
ha visznek hoznak is túl sok a bátor a
hídon is buszon is pártban is téren is
a félősök meg félnek úgy éljek éljen is
aki nyúl aki nyál aki nyől aki nyel
kifolyik alóluk belőlük el a tej
nekem ezt ne mondjad hazátlan bitangja
én vagyok a világ annak a pitypangja
én vagyok vagyok én te nem vagy nem vagy te
krisztusé a vére krisztusé a teste
mi kéne mondjad meg
mi kéne még innen
elvitték elvitted elvittük elvittem
nem jön jó sose volt sose lesz miért ne
lehetne lelőni aki tehet érte
van itt elég büdös bűnös és méltatlan
hagytad és hagytuk és hagytam és én hagytam
odalett odavolt széthúzok széthúzol
amelyik szolgáltat azonnal szétkapcsol
nincsen sehol tisztesség erdélyben térerő
lesz még a kárpátok lesz még e nép nyerő
az anyád az apám és még a régiek
félig vagy egészen lentről vagy égiek
jön tán a kegyelem ennyi szív nem lehet
hiába onta vért pocsékba nem mehet
kárba inkább mert a látlelet megéri
kifonja beviszi rájátszik megérti
nyugodj meg nyugodj el nyugodj már csillagom
e honért e hol van de hol már akarom
hogy engem akarjon ápoljon szeressen
ha én nem szerettem akkor is szeressen
ami el nem takar az alól kilátszom
amit meg nem ittam abból én hibádzom
se szeri se száma se alja se föle
ha veri majd állja van fasza van öle
ami jó miért ne ami rossz azt minek
tipegnek lerúgom öregek pingvinek
jön a busz jövök én a merdzsó letétbe
elmegyünk innen pont oda a fenébe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése