2022. január 29., szombat

Boda Magdolna: (téged is, magamat is) okozatok

Ahogy becsapod a kocsi ajtaját,

ahogy megörülsz nekem, mikor megörülsz nekem,

ahogy fogod a derekam, amikor fogod a derekam,

ahogy a madarakról beszélsz, amikor a madarakról beszélsz,

ahogy fogod a kezem, mikor fogod a kezem…

szép kis pokol ez,

ahol a főszereplő én vagyok:

nekem örülsz

az én derekamon a kezed

nekem beszélsz,

az én kezem fogod,


én mégis téged szeretlek

mindezért,

- micsoda hülyeség, -

magam miatt.

Nevetséges,

de legfőként igazságtalan,

ha

magam miatt

téged szeretlek.


Mostantól másként lesz ,

mostantól mindig örülök neked,

derekadra fonom karom és ott is hagyom,

és madarakról beszélek, ha úgy akarod,

és fogom a kezed, ha foghatom,


és téged és magamat is szeretem majd miattad.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése