2018. augusztus 11., szombat

Horváth Benji: hold on to yourself

azt mondtad nem tudsz hazudni ha ez a dal megy
és hogy kérdezhetek bármit
én azt gondoltam az elég olcsó volna
és ha valamit el akarsz mondani
nem így akarnám hallani
hanem csak nyersen címzene nélkül
játszmából ne mondj nekem igazat

de persze mindegy
hazudsz vagy igazat mondasz
mindnyájunknak köze van a hülye dalhoz

fáradt voltam
nem mondtam semmit és nem kérdeztem
csak hallgattam a számot
jó szám
és néztelek
részeg voltál és félmeztelen
a magassarkúd a sarokban
a sminked szétkenve az arcodon

azt mondtad úgy érzed magad
mint egy random lakásban egy random pasinál
szar vagy közepes szex után
te a számítógépe előtt hallgatod a dalaidat
a pasi a szoba sarkában
némán az ő méltatlanságában
kivéve a szexet tetted hozzá
a szex jó volt

hát hála Istennek gondoltam
mindketten méltók vagyunk
én a szerelem iránti kétségbeesett közönyömben
te a megdicsőült minőségi ribancságodban
folyton akad a dal
esik szét
de szépen védjük magunk
ebben

az olcsó játszmák paktumában

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése