2023. január 23., hétfő

Bene Adrián: Lacika

nevelőszülőkhöz járt haza
hétvégenként hatvan kiló ha volt 
ötszáz forint zsebpénzt kapott a hétre 
esténként be kell vennie a gyógyszereit 
kéthetente pszichológushoz megy 
sokat ne várjál tőle megtelt kész megtelt 
ennyire képes mindig megsajnálták a pótvizsgán 
tanárúr én azt nem értem miért engedték 
az orvosok hogy én megszülessek 
amikor tudták hogy mind a két szülőm beteg 
a kórházban ismerkedtek meg és ez örökletes 
miért engedélyezték hogy összeházasodjanak 
hogy én is ilyen skizofrén legyek 
mindenkinek joga van a boldogsághoz 
nem vagyunk egyformák 
senki nem tökéletes 
minden rendben lesz munkád családod 
csak szedjed rendesen a gyógyszereidet 
egy kis házat szeretnék egyedül 
egy szoba elég esetleg barátnő 
de gyereket semmiképpen se 
az a fontos hogy jó ember legyél 
albérletben lakik a nevelőszülők karácsonyra se hívják 
beleerősödött a munkába és apateste lett 
na gyere te büdös cigány mondta a testnevelő általánosban 
egy másik fiú sírva fakadt az öltözőbe futott 
öngyilkosságot próbált elkövetni nem sikerült 
én csak nevettem hát csak viccelt velünk 
távolugrásban kislabdahajításban én voltam a legjobb 
verset is én mondtam mindig németből oklevelem is van 
tanárúr ugye nem vagyok büdös 
normálisan tisztálkodok 
odafigyelek ám a munkában 
rendesen próbálok mindent megcsinálni 
nehogy azt mondják rám 
ez a buta cigány még ennyit se tud

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése